Θα δουν ξανά το… φως τους οι «τυφλές» κάµερες της Τροχαίας

0

Άμεση ήταν η αντίδραση του ΟΑΣΑ στο θέμα που ανέδειξε με ρεπορτάζ του το «Εθνος» για τις «τυφλές» κάμερες της Τροχαίας στις λεωφορειολωρίδες, οι οποίες τις ώρες αιχμής γεμίζουν με αυτοκίνητα, προκαλώντας προβλήματα στο συγκοινωνιακό δίκτυο και ταλαιπωρία στους επιβάτες λεωφορείων και τρόλεϊ.

Αναδημοσίευση από το «Έθνος», Αλέξανδρος Καλαφάτης

Σε έγγραφο που δημοσιεύτηκε χθες στη «∆ιαύγεια», αναφέρεται ότι διατίθενται συνολικά 10.000 ευρώ από τον προϋπολογισμό εξόδων του ΟΑΣΑ για τη συντήρηση των καμερών καταγραφής παραβάσεων στις λεωφορειολωρίδες. Από τις συνολικά 14 κάμερες που διαθέτει η Τροχαία, σε λειτουργία τίθενται κατά μέσο όρο καθημερινά οι 7, μόνο όμως στις ώρες αιχμής.

«Έστω και τώρα είναι πολύ θετικό ότι θα συντηρηθούν κάποιες κάμερες. Είναι θετικό επίσης ότι βρέθηκαν τα χρήματα σε μια περίοδο που ο ΟΑΣΑ πιέζεται ασφυκτικά από οικονομικής άποψης. Οι εργαζόμενοι έχουμε τονίσει πολλές φορές ότι αναγκαζόμαστε να πηγαίνουμε σαν σταματημένοι στις λεωφορειολωρίδες τις ώρες που έχει κίνηση. Τα δρομολόγια καθυστερούν, οι επιβάτες ταλαιπωρούνται. Τα οχήματά μας βρίσκουν εμπόδια και από παρκαρισμένα φορτηγά, αυτοκίνητα και μηχανάκια. Οι παρεμβάσεις του συνδικάτου αλλά και το ρεπορτάζ που ανέδειξε το θέμα έπαιξαν σημαντικό ρόλο» σημειώνει στο «Εθνος» ο οδηγός και μέλος του συνδικάτου εργαζομένων του ΟΑΣΑ Φώτης Νικολακόπουλος.

Η συντήρηση των καμερών αναμένεται να αυξήσει τις βεβαιώσεις κλήσεων από τους αστυνομικούς της Τροχαίας. Οι κάμερες έχουν τη δυνατότητα να φωτογραφίζουν τις πινακίδες κυκλοφορίας, ενώ ακολουθεί η ταχυδρομική αποστολή της κλήσης, που συνοδεύεται από τη φωτογραφία.

Στην Αθήνα υπάρχουν συνολικά 43 στύλοι στους οποίους μπορούν να τοποθετηθούν κάμερες. Η ευθύνη για τη διαχείρισή τους είναι της Αστυνομίας, ενώ της συντήρησής τους του ΟΑΣΑ. Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η Τροχαία είναι οι εργατοώρες που απαιτούνται για την επεξεργασία των κλήσεων.

Αφήστε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.