Νίκος Πέτρου: Θα αγοράζατε αυτό το αυτοκίνητο;

0

Η παραπάνω αγγελία βρίσκεται αναρτημένη σε γνωστή ιστοσελίδα πώλησης μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και αφορά όχημα ιδίου τύπου, μοντέλου, χρονολογίας, ενδεχομένως λιγότερων χιλιομέτρων και σίγουρα περασμένο από ΚΤΕΟ, με τα εκατοντάδες αυτοκίνητα, που ανήκουν στο στόλο των υπηρεσιακών οχημάτων της ΕΛ.ΑΣ.!!

Άρθρο του Νίκου Πέτρου
Αστυνομικού Υποδιευθυντή, Α’ Αντιπροέδρου ΠΟΑΞΙΑ

Με αφορμή την εν λόγω αγγελία, θα ήθελα να απευθύνω τα ακόλουθα ερωτήματα σε όλους όσους ασχολούνται με το θέμα των οχημάτων της ΕΛ.ΑΣ., τόσο υπερεσιακούς παράγοντες και φυσική ηγεσία, όσο και στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη και λαμβάνοντας υπόψη τις διαβεβαιώσεις (από τους αρμόδιους υπηρεσιακούς υπεύθυνους για τη λειτουργία των οχημάτων), ότι είναι ικανά προς χρήση:

Α) Θα αγοράζατε ποτέ για προσωπική σας χρήση το ανωτέρω όχημα»; (Πολύ πιθανόν να λέγατε στον πωλητή να του δώσετε οι ίδιοι τα 400 ευρώ να το αποσύρει).

Β) Θα υπήρχε περίπτωση να βάζατε την οικογένειά σας (γιατί οι αστυνομικοί παιδιά μας είναι και με οικογένειες δικές τους, οι περισσότεροι) στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο διανύοντας τουλάχιστον 200χλμ. την μέρα;

Γ) Θα προσπαθούσατε να κάνετε ποτέ καταδίωξη με ένα τέτοιο όχημα;

Δ) Αν το αυτοκίνητο αυτό παρουσίαζε σοβαρές βλάβες 5-6 φορές το χρόνο τουλάχιστον με αποτέλεσμα τις μισές μέρες του χρόνου να μένει ακινητοποιημένο, ξοδεύοντας στα συνεργεία τουλάχιστον το δεκαπλάσιο της τιμής κτήσης του, θα το κρατάγατε ή θα το δίνατε για ανταλλακτικά;

Ε) Αν αποφάσιζε κάποιος ότι πρέπει όλα τα οχήματα του στόλου της ΕΛ.ΑΣ. να περάσουν από έλεγχο ΚΤΕΟ θα στοιχηματίζατε ποτέ ότι θα έβγαινε κατάλληλο έστω και ένα όχημα από τον πρώτο έλεγχο;

ΣΤ) Γιατί κάποιοι προτιμούν να διατηρούν αυτά τα οχήματα (με τα προβλήματα τους) και όταν τους λες για αγορά μέσω leasing (έστω και ελαφρά μεταχειρισμένων σαν αυτά που έχουν κατασχεθεί από τις τράπεζες)αμέσως προβάλουν δεκάδες νομικίστικες και άλλου τύπου δικαιολογίες;

Ζ) Γιατί ένα ανεξάρτητο ευρωπαϊκό κράτος να μην έχει λύσει εδώ και δεκαετίες το θέμα αυτό, αλλά αντίθετα σαν πένητας να αναζητά «χορηγούς», «ευεργέτες», στον επιχειρηματικό κόσμο της χώρας, για την επισκευή ή προμήθεια άλλων οχημάτων;

Τα άνωθεν ερωτήματα τίθενται κυρίως ως ρητορικά, καθώς έχω την ισχυρή πεποίθηση πως για ακόμη μια φορά θα μείνουν αναπάντητα!

Αφήστε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.